• Je bent welkom bij Ouderblijven

Een veilige plek voor christelijke ouders na een scheiding. Vind herkenning, deel in vertrouwen en bemoedig elkaar.

Praat direct mee
    Gratis, anoniem en binnen 1 minuut geregistreerd.

Ik word gek van heen en weer rijden met de kinderen

Lente

Oriënterende Ouderblijver
Hoi allemaal. Ik moet even van me afschrijven want ik trek het echt niet meer. Sinds ik er alleen voor sta met de kinderen van 10 en 12 voel ik me net een fulltime taxichauffeur. Voetbal hier en vrienden daar. Ze willen overal naartoe en het openbaar vervoer is hier niet altijd de beste optie.

Ik werk en mijn dagen zitten gewoon overvol. De stress van de naderende scheiding hakt er al flink in en de financiële kant baart me ook enorme zorgen. Die dure benzine van tegenwoordig helpt dan echt niet mee. Dat constante taxi spelen maakt me soms letterlijk gek en ik heb amper nog tijd om even op adem te komen.

Hoe doen jullie dit in vredesnaam? Hebben jullie strakke regels over hoe vaak je ze brengt en haalt? Of maken jullie handige afspraken met andere ouders? Alle tips zijn welkom want ik zie het af en toe echt niet meer zitten. Alvast bedankt voor het meedenken.

Het is tegenwoordig nogal wat.
Soms zijn we slaaf van onze kinderen.
Natuurlijk mogen ze een hobby hebben, maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.

Ouder zijn is ook een beetje taxi-chauffeur zijn.
Onze kleine mensen hebben tegenwoordig allemaal een drukke agenda. Waar ligt de grens?
Je hoeft niet altijd alles alleen te doen.
Je kan evengoed met andere ouders afspreken. Dat bezorgt toch wat meer vrije tijd voor jezelf.

Terug
Naar boven