Taximama
Oriënterende Ouderblijver
Ik heb me hier aangemeld omdat ik al een paar jaar in hetzelfde schuitje als velen onder jullie zit. Mijn zoon heeft afstand van me genomen en ik kan je niet zeggen hoeveel pijn dat deed en nog steeds doet.
Je belandt ineens in de wachtkamer, want wat je ook doet. Het is nooit goed.
Kinderen kunnen soms echt hard zijn.
Nu kan je zeggen dat ik een slechte moeder ben. Geen paniek, ik heb er lang zelf zo over gedacht, maar dan vroeg ik me af?
In wat ben ik zo slecht geweest?
Was ik er niet voor mijn kinderen? Toch wel!
Heb ik niet naar hun geluisterd als ze problemen hadden? Jawel.
Het probleem komt niet van mijn zoon alleen. Al reeds onze scheiding worden mijn kinderen opgemaakt tegen mij en dan mag je nog naar 100 rechters gaan. Niemand begrijpt wat het is en geven liever jou als ouder de fout.
Het is een verschrikkelijke nachtmerrie, zo erg zelfs, dat je aan je eigen gaat twijfelen.
Ik vind mijn rust in het woord van God. Dagelijks lees ik mijn Bijbel en dat houdt me overeind.
Zonder zijn woord zou ik het niet overleven.
Vandaag helpt dit Bijbelcitaat me:
"Hij ging op weg naar zijn vader. Toen hij nog ver weg was, zag zijn vader hem aankomen. Hij werd met ontferming bewogen, liep op hem toe, viel hem om de hals en kuste hem." Lukas 15,20
Wat houdt jullie op de been?
Je belandt ineens in de wachtkamer, want wat je ook doet. Het is nooit goed.
Kinderen kunnen soms echt hard zijn.
Nu kan je zeggen dat ik een slechte moeder ben. Geen paniek, ik heb er lang zelf zo over gedacht, maar dan vroeg ik me af?
In wat ben ik zo slecht geweest?
Was ik er niet voor mijn kinderen? Toch wel!
Heb ik niet naar hun geluisterd als ze problemen hadden? Jawel.
Het probleem komt niet van mijn zoon alleen. Al reeds onze scheiding worden mijn kinderen opgemaakt tegen mij en dan mag je nog naar 100 rechters gaan. Niemand begrijpt wat het is en geven liever jou als ouder de fout.
Het is een verschrikkelijke nachtmerrie, zo erg zelfs, dat je aan je eigen gaat twijfelen.
Ik vind mijn rust in het woord van God. Dagelijks lees ik mijn Bijbel en dat houdt me overeind.
Zonder zijn woord zou ik het niet overleven.
Vandaag helpt dit Bijbelcitaat me:
"Hij ging op weg naar zijn vader. Toen hij nog ver weg was, zag zijn vader hem aankomen. Hij werd met ontferming bewogen, liep op hem toe, viel hem om de hals en kuste hem." Lukas 15,20
Wat houdt jullie op de been?