Ik mis jullie, mijn kinderen die ik veel te weinig zie, maar ik geloof dat God jullie op een dag volledig zal terugbrengen. Ik weet niet wanneer of hoe, want menselijk gezien lijkt dat onmogelijk. Gelukkig werkt onze God op een bovennatuurlijke wijze. Hij heeft manieren waar wij zelfs niet aan kunnen denken.
Ik blijf mijn vertrouwen op God stellen want in zijn belofte staat beschreven:
Ik wilde u vandaag bedanken God, want u hebt mij werkelijk nog nooit in de steek gelaten.
En kracht blijft u me geven:
Laat me vooral Uw wil doen vader, want U weet wat goed voor mij is.
Laat dit een oproep zijn voor allen zodat we samen onze God ondanks alles mogen blijven volgen.
Ik blijf mijn vertrouwen op God stellen want in zijn belofte staat beschreven:
Jeremia 31 zei:Dit zegt de HEER:
Huil niet langer,
droog je tranen,
want je werk zal worden beloond – spreekt de HEER –,
ze keren terug uit het land van de vijand.
Er is hoop voor je toekomst – spreekt de HEER –:
je kinderen zullen terugkeren naar hun eigen gebied.
Maleachi 3 zei:Hij zal het hart van de ouders naar de kinderen keren en het hart van de kinderen naar hun ouders...
Lucas 18 zei:Jezus zei: 'Wat bij mensen onmogelijk is, is mogelijk bij God.'
Ik wilde u vandaag bedanken God, want u hebt mij werkelijk nog nooit in de steek gelaten.
Hebreeën 13 zei:Want Hij heeft Zelf gezegd: 'Nooit zal Ik u afvallen, nooit zal Ik u verlaten.'
En kracht blijft u me geven:
Jeremia 29 zei:Mijn plan met jullie staat vast – spreekt de HEER. Ik heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk; Ik zal je een hoopvolle toekomst geven.
Laat me vooral Uw wil doen vader, want U weet wat goed voor mij is.
Laat dit een oproep zijn voor allen zodat we samen onze God ondanks alles mogen blijven volgen.
Hebreeën 10 zei:Laten we zonder te wankelen vasthouden aan de belydenis van onze hoop, want Hij die de belofte heeft gedaan is betrouwbaar. Laten we opmerkzaam blijven en elkaar aansporen tot liefde en goede daden, en laten we onze eigen bijeenkomst niet verzuimen, zoals sommigen doen, maar laten we elkaar bemoedigen...